Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Gogolinie ogłasza nabór na wolne stanowisko – Młodszy asystent rodziny/asystent rodziny - ogłoszenie archiwalne

  1. Nazwa i adres jednostki:

Centrum Usług Społecznych w Gogolinie, ul. Plac Dworcowy 2, 47-320 Gogolin

Dane kontaktowe - 774749402,

  1. Wymiar czasu pracy:

1 etat (praca w systemie zadaniowego czasu pracy)

Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności.

  1. Miejsce wykonywania pracy:

Centrum Usług Społecznych w Gogolinie oraz teren gminy Gogolin

 

  1. Wymagania niezbędne asystenta rodziny:

 

  1. Wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki
    o rodzinie lub praca socjalna lub
  2. Wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowanie co najmniej rocznego stażu pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określonego na podstawie art. 12 ust. 3 Ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i udokumentowanie co najmniej rocznego stażu pracy z dziećmi lub rodziną lub
  3. Wykształcenie średnie lub średnie branżowe i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentowanie 3-letniego stażu pracy z dziećmi lub rodziną;
  4. Nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona;
  5. Wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego;
  6. Nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7. Nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępców na Tle Seksualnym
    z dostępem ograniczonym;
  8. Posiada obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
  9. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.

 

  1. Wymagania dodatkowe:

 

  1. Znajomość przepisów z zakresu Ustawy o wpieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
  2. Samodzielność w działaniu, wykazywanie własnej inicjatywy, umiejętność podejmowania decyzji;
  3. Umiejętność pracy z rodziną, odporność na stres;
  4. Umiejętność obsługiwania powszechnie używanych systemów operacyjnych oraz poczty elektronicznej;
  5. Prawo jazdy kat. B oraz dysponowanie prywatnym samochodem do celów służbowych.

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;
  2. Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;
  3. Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;
  4. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;
  5. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;
  6. Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych
    z dziećmi;
  7. Wspieranie aktywności społecznej rodzin;
  8. Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
  9. Udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy zarobkowej;
  10. Motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;
  11. Udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;
  12. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;
  13. Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;
  14. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
  15. Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku;
  16. Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;
  17. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;
  18. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;
  19. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna się za niezbędne.

 

  1. Wymagane dokumenty:

 

  1. List motywacyjny;
  2. CV;
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających odpowiednie kwalifikacje
    i wykształcenie;
  4. Kserokopie świadectw pracy;
  5. Oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
  6. Oświadczenie o niepozbawieniu, ograniczeniu ani zawieszeniu władzy rodzicielskiej;
  7. Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na wykonywanie pracy na stanowisku asystenta rodziny;
  9. Oświadczenie o zapoznaniu się z „Klauzulą informacyjną i zgodą – kandydaci do pracy” wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1.

 

  1. Miejsce składania dokumentów:

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy składać w zamkniętych kopertach
z dopiskiem „Nabór – asystent rodziny” do dnia 31.01.2025 r.:

 

  1. Osobiście, w budynku Centrum Usług Społecznych w Gogolinie, przy ul. Plac Dworcowy 2, w godzinach 7.30 – 15.30;
  2. Pocztą, na adres Centrum Usług Społecznych w Gogolinie, Plac Dworcowy 2,
    47-320 Gogolin;
  3. E-mail na adres:

 

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie
o dacie rozmowy kwalifikacyjnej w budynku CUS.

 

PDFOgłoszenie o naborze - Asystent rodziny.pdf (136,63KB)
PDFZałącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze - Asystent rodziny.pdf (226,87KB)
 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA I ZGODA – KANDYDAT DO PRACY

Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub
w innych dołączonych dokumentach, w zakresie wykraczającym poza zakres wymagany przepisami prawa

                                                     .......................................................

                                                                   Podpis kandydata do pracy

 

*- zgoda jest wymagana jeśli aplikacja  zawiera dane wykraczające poza zakres określony w art. 221 Kodeksu Pracy, bądź innych przepisów szczególnych

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych jest  Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Gogolinie, Plac Dworcowy 2, 47-320 Gogolin, tel: (77) 474 94 00, e-mail: sekretariat@cus.gogolin.pl  (dalej: Administrator).
  2. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, może się Pani/Pan kontaktować z wyznaczonym przez Administratora  inspektorem ochrony danych,  listownie na adres Administratora z dopiskiem "IOD",  oraz mailowo: iod@cus.gogolin.pl
  3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, i w przepisach wykonawczych do ustawy) oraz innych przepisach prawa będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na podstawie Art. 6 ust. 1 lit c)  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO); natomiast inne dane, na podstawie zgody, w oparciu o Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.  
  4. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9  ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, w oparciu o art. 9 ust. 2 lit. a. RODO. 
  5. Pani/Pana dane mogą zostać ujawnione podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora, z którymi zawarte zostały umowy powierzenia przetwarzania danych,  w tym podmiotom świadczącym usługi hostingowe, doradcze, serwisowe z zakresu IT. Dostęp do Pani/Pana  danych może mieć również operator pocztowy w zakresie niezbędnym do doręczenia korespondencji,  oraz podmioty i instytucje, których dostęp do danych wynika z obowiązujących przepisów prawa (m.in. sąd, organy ścigania).
  6. Państwa dane zgromadzone w  procesie naboru na wolne stanowisko będą przechowywane przez okres 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.
  7. Mają Państwo prawo do:
  1. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
  2. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych;
  5. w zakresie w jakim przetwarzanie danych odbywa się w oparciu o zgodę, mają Państwo   prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
  6. prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)
  1. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy lub z innych przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.