Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Gogolinie ogłasza nabór na wolne stanowisko – Młodszy asystent rodziny/asystent rodziny - ogłoszenie archiwalne
- Nazwa i adres jednostki:
Centrum Usług Społecznych w Gogolinie, ul. Plac Dworcowy 2, 47-320 Gogolin
Dane kontaktowe - 774749402,
- Wymiar czasu pracy:
1 etat (praca w systemie zadaniowego czasu pracy)
Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności.
- Miejsce wykonywania pracy:
Centrum Usług Społecznych w Gogolinie oraz teren gminy Gogolin
- Wymagania niezbędne asystenta rodziny:
- Wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki
o rodzinie lub praca socjalna lub - Wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentowanie co najmniej rocznego stażu pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określonego na podstawie art. 12 ust. 3 Ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej i udokumentowanie co najmniej rocznego stażu pracy z dziećmi lub rodziną lub
- Wykształcenie średnie lub średnie branżowe i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentowanie 3-letniego stażu pracy z dziećmi lub rodziną;
- Nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest zawieszona ani ograniczona;
- Wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego;
- Nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępców na Tle Seksualnym
z dostępem ograniczonym; - Posiada obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów z zakresu Ustawy o wpieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
- Samodzielność w działaniu, wykazywanie własnej inicjatywy, umiejętność podejmowania decyzji;
- Umiejętność pracy z rodziną, odporność na stres;
- Umiejętność obsługiwania powszechnie używanych systemów operacyjnych oraz poczty elektronicznej;
- Prawo jazdy kat. B oraz dysponowanie prywatnym samochodem do celów służbowych.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;
- Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;
- Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;
- Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;
- Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;
- Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych
z dziećmi; - Wspieranie aktywności społecznej rodzin;
- Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
- Udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy zarobkowej;
- Motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;
- Udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;
- Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;
- Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
- Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku;
- Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;
- Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;
- Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;
- Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna się za niezbędne.
- Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny;
- CV;
- Kserokopie dokumentów potwierdzających odpowiednie kwalifikacje
i wykształcenie; - Kserokopie świadectw pracy;
- Oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego, w przypadku gdy taki obowiązek wynika z tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
- Oświadczenie o niepozbawieniu, ograniczeniu ani zawieszeniu władzy rodzicielskiej;
- Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na wykonywanie pracy na stanowisku asystenta rodziny;
- Oświadczenie o zapoznaniu się z „Klauzulą informacyjną i zgodą – kandydaci do pracy” wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1.
- Miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne prosimy składać w zamkniętych kopertach
z dopiskiem „Nabór – asystent rodziny” do dnia 31.01.2025 r.:
- Osobiście, w budynku Centrum Usług Społecznych w Gogolinie, przy ul. Plac Dworcowy 2, w godzinach 7.30 – 15.30;
- Pocztą, na adres Centrum Usług Społecznych w Gogolinie, Plac Dworcowy 2,
47-320 Gogolin; - E-mail na adres:
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie
o dacie rozmowy kwalifikacyjnej w budynku CUS.
Ogłoszenie o naborze - Asystent rodziny.pdf (136,63KB)
Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze - Asystent rodziny.pdf (226,87KB)
KLAUZULA INFORMACYJNA I ZGODA – KANDYDAT DO PRACY
Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub
w innych dołączonych dokumentach, w zakresie wykraczającym poza zakres wymagany przepisami prawa
.......................................................
Podpis kandydata do pracy
*- zgoda jest wymagana jeśli aplikacja zawiera dane wykraczające poza zakres określony w art. 221 Kodeksu Pracy, bądź innych przepisów szczególnych
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
- Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Gogolinie, Plac Dworcowy 2, 47-320 Gogolin, tel: (77) 474 94 00, e-mail: sekretariat@cus.gogolin.pl (dalej: Administrator).
- W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, może się Pani/Pan kontaktować z wyznaczonym przez Administratora inspektorem ochrony danych, listownie na adres Administratora z dopiskiem "IOD", oraz mailowo: iod@cus.gogolin.pl
- Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy (Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, i w przepisach wykonawczych do ustawy) oraz innych przepisach prawa będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na podstawie Art. 6 ust. 1 lit c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO); natomiast inne dane, na podstawie zgody, w oparciu o Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
- Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, w oparciu o art. 9 ust. 2 lit. a. RODO.
- Pani/Pana dane mogą zostać ujawnione podmiotom świadczącym usługi na rzecz Administratora, z którymi zawarte zostały umowy powierzenia przetwarzania danych, w tym podmiotom świadczącym usługi hostingowe, doradcze, serwisowe z zakresu IT. Dostęp do Pani/Pana danych może mieć również operator pocztowy w zakresie niezbędnym do doręczenia korespondencji, oraz podmioty i instytucje, których dostęp do danych wynika z obowiązujących przepisów prawa (m.in. sąd, organy ścigania).
- Państwa dane zgromadzone w procesie naboru na wolne stanowisko będą przechowywane przez okres 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji.
- Mają Państwo prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- w zakresie w jakim przetwarzanie danych odbywa się w oparciu o zgodę, mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)
- Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy lub z innych przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.